Loipon,katarxas i fimi gia ton Correy den exei tin idia pigi me tis fimes gia ton Tom kai ton Bill kai sas lew oti kserw sigoura oti o Correy den einai autos pou perigrafei auto to keimenaki.Den exei blog,de thelei na pantrepsei tin aderfi tou me ton Tom,den tous kinigaei apo pisw.Den uparxei logos anisixias auti ti stigmi,apo auton toulaxiston.
Oso gia ton an o Bill einai i oxi gay,den mporoume na vgaloume simperasma gi auto apo auta pou leei o idios,oute kai to na einai psemata auta pou leei o Fox automatws simainei oti einai straight.Mporei na einai bi,mporei na einai gay,se kamia periptwsi de mas afora,kai efoson o idios de thelei na milisei gi auto,tote den mporoume na kanoume kati para mono na upothetoume.
O Fox kakws milise,polu kakws,alla apo tin alli mas edwse ti dinatotita na doume ena kai mono pragma me vevaiotita:oti an theloun na kripsoun kati apo mas,eite einai mia sovari sxesi,eite mia epipolaii,mporoun aneta na to kanoun,opote kalitera na min to psaxnoume kai na min asxoloumaste me tin proswpiki tous zwi giati ginontai para polla pou den ta kseroume.